Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

Την τελευταία εβδομάδα λόγω αυξημένων υποχρεώσεων δεν ήμουν σε θέση να κάνω κάποιο post. Αύριο φεύγω για διακοπές δύο εβδομάδων και δεν είχα καμία διάθεση να παρακολουθήσω όλη αυτή την νοσηρή καθημερινότητα με τις εκατοντάδες φωτιές που ξεπηδούν καθημερινά και τον σχολιασμό τους από τους τηλεοπτικούς, και όχι μόνο, αστέρες μας.

Τις δύο εβδομάδες που έρχονται θα τις περάσω οικογενειακά στο Μαυροβούνι, λίγο έξω από το Γύθειο. Ένα μέρος με καθαρά νερά που είναι ότι πρέπει για οικογένειες με παιδιά. Σε απόσταση λίγων μόνο χιλιομέτρων από τις πατρογονικές μου εστίες. Τα χωριά των γονιών μου. Τον Άγιο Νικόλαο και το Προσήλιο. Από τα οποία, κυρίως από το χωριό της μητέρας μου, έχω υπέροχες αναμνήσεις από τα καλοκαίρια της παιδικής και εφηβικής μου ηλικίας. Ελπίζω να συναντήσω πολλούς από τους παλιούς φίλους, που οικογενειάρχες και αυτοί πια, έρχονται τακτικά αυτές τις ημέρες. Με αυτή την προσμονή εύχομαι σε όλους καλές διακοπές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: